Nie ma wątpliwości co do znaczenia dobrze zaprojektowanego profilu w mediach społecznościowych dla dzisiejszych profesjonalistów. Facebook, Twitter, YouTube i Google+ to jedne z najpopularniejszych platform mediów społecznościowych, które każdy może utworzyć za pomocą połączenia internetowego. Są również najbardziej przemyślani pod względem obecności. A co z LinkedIn? Pamiętam, kiedy LinkedIn wyszedł po raz pierwszy. Nic o tym nie myślałem, ale nadal tworzyłem profil. Dziś LinkedIn ma 477 milionów profili osób, firm i grup. Jest to obecnie wiodąca profesjonalna platforma sieciowa. Jeśli liczba użytkowników nie jest wystarczająco imponująca, liczba wyświetleń profilu w pierwszym kwartale 2016 r. Wyniosła 45 miliardów!

DLACZEGO WARTO ROZWAŻYĆ PODMIOT AKTUALNY ZA POMOCĄ LINKEDIN?

Dlaczego nie Poważnie, jakie szkody mogą spowodować, że poświęcisz trochę czasu na zbudowanie swojego profilu zawodowego? Poza moim retorycznym pytaniem zastanówmy się, czym naprawdę jest LinkedIn. Twój profil LinkedIn służy jako CV cyfrowe. Funkcje LinkedIn pomagają w organizacji kariery zawodowej i pomagają śledzić wszystkie projekty, doświadczenia, wolontariat i edukację, w które jesteś zaangażowany. LinkedIn pomaga innym, którzy mogą być zainteresowani współpracą z Tobą, uzyskać szybki przegląd tego, kim jesteś - skupienia, charakteru i wiedzy.

Jako aktor należysz do jednej z najbardziej konkurencyjnych branż. Każdy, kto pracuje w branży rozrywkowej od dłuższego czasu, wie, że networking jest ważny. Chodzi o to, kogo znasz i w jakie projekty byłeś zaangażowany. Oczywiście, publikowanie filmów na YouTube pomaga, pomaga fanpage na Facebooku, a może nawet Twoja strona internetowa. Profile mediów społecznościowych, takie jak Twitter, Snap Chat, Instagram i inne, pomagają w kontaktach z publicznością i fanami oraz poprawiają Twoją sprzedaż. Ale co z twoim profesjonalnym wizerunkiem? Fani są świetni, ale jesteś w „show biznesie”. Najważniejszą częścią tego terminu jest „BIZNES”. Jeśli nie rozwiniesz swojej strony zawodowej i biznesowej, nie ma znaczenia, których fanów masz, ponieważ fani nie mają co podziwiać, jeśli nie dostaniesz pracy!

JAK KORZYSTAĆ Z LINKEDIN?

Najlepszą rzeczą w LinkedIn jest możliwość prezentowania projektów, pisania artykułów, uzyskiwania wsparcia od współpracowników i uzyskiwania rekomendacji od tych, z którymi pracowałeś. Reżyserzy, producenci i twórcy filmów są zawsze utalentowani. To samo dotyczy agentów i menedżerów. Czy ci się to podoba, czy nie, musisz pokazać im, dlaczego warto. Możesz być w stanie grać lub śpiewać, zdobywać oceny lub dostarczać centa. Ale nie jesteś jedyny. Co ważniejsze, jeśli nie przyjdziesz na czas do pracy, nie sprawisz problemów lub nie będziesz miał postawy, nie ma znaczenia, jak utalentowany jesteś, twoja osobowość przyćmienie to wszystko. Wszyscy chcemy współpracować z profesjonalistami. Chcesz wiedzieć kim jesteś. Tutaj LinkedIn może Ci najbardziej służyć.

CZĘŚĆ DOŚWIADCZENIA - Najlepszą rzeczą w tej sekcji jest możliwość podkreślenia swoich wrażeń. Czy jesteś agentem lub firmą zarządzającą? Jakie prace wykonałeś w przeszłości w branży lub w inny sposób? Co zrobiłeś Jak to zrobiłeś? Czego się nauczyłeś Jakie umiejętności nabyłeś? Ta informacja jest idealna dla kogoś, kto chce z tobą współpracować.

CZĘŚĆ PROJEKTOWA - Podobnie jak CV na odwrocie zdjęcia głową, projekty mogą być prezentowane na LinkedIn z doświadczeniem, z którym są koordynowane. Na przykład współpracujesz z ABC Talent Agency. Tam byłeś obsadzony projektem 1,2,3. Pracowałeś z aktorem / reżyserem / reżyserem XYZ. Masz możliwość opisania postaci, którą grasz, i innych szczegółów bardziej szczegółowo niż możesz to zrobić na odwrocie CV.

POTWIERDZENIA - Mamy wszystkie umiejętności. Niektóre umiejętności mieszczą się bezpośrednio w naszym obszarze pracy, inne poza naszym obszarem pracy. Różne doświadczenia i projekty prowadzą nas do korzystania z różnych posiadanych umiejętności. Sekcja „Potwierdzenie” pokazuje najważniejsze umiejętności. Ponadto znajomi, koledzy i sieć w tej sekcji mogą wspierać te umiejętności. Nie ma nic potężniejszego niż inni, którzy mówią ... tak, on / ona ma te umiejętności i są tak rozwinięte, że jestem gotów je wspierać i polecać.

ZALECENIA - Wyobraź sobie, że współpracujesz z aktorem takim jak Leonardo DeCaprio lub reżyserem takim jak Stephen Spielberg, który udziela ci rekomendacji w oparciu o etykę pracy lub występ na planie! Ten rodzaj zatwierdzenia zrobiłby cuda dla twojej zbywalności. Ludzie lubią pracować z miłymi ludźmi. Najlepszym sposobem na wykazanie, że jesteś taką osobą, są rekomendacje. Ta sekcja podkreśla, kim jesteś poza swoją wydajnością. Oświetla twoją postać, twoje zachowanie i etykę pracy. Moja rada to jak najwięcej zbudować twoją rekomendację. To przynosi korzyści tylko na dłuższą metę.

DOBROWOLNA SEKCJA - Czy lubisz organizacje charytatywne? Czy współpracujesz z organizacjami non-profit? Dlaczego jesteś zaangażowany i co z nimi robisz? LinkedIn daje możliwość rozmowy o organizacjach charytatywnych, z którymi współpracujesz. Czy potrafisz sobie wyobrazić, co to ma wspólnego z twoim czynnikiem współczucia? Czy potrafisz sobie wyobrazić, w jaki sposób pomoże ci to wyróżnić się na tle innych i jakie szanse mogą pojawić się w tym rozdziale?

WNIOSEK

Różne platformy mediów społecznościowych służą różnym celom. Większość skupia się na wygrywaniu obserwujących, dzieleniu się przemyśleniami lub chwilami. Inne dotyczą prezentacji Twojego doświadczenia zawodowego. LinkedIn stał się platformą do prezentacji Twojej profesjonalnej strony. Najlepsze w LinkedIn jest to, że wciąż się rozwija. Możesz połączyć swój profil z innymi stronami internetowymi i platformami społecznościowymi (IMDB, strona internetowa, strona fanów itp.). Możesz poświęcić czas na opracowanie wysokiej jakości cyfrowego CV, do którego masz dostęp, aby zbudować historię rekomendacji, rekomendacji, artykułów i doświadczeń. Nie rób tego, co zrobiłem i czekaj, aż rozwiniesz swój profil. Zacznij już dziś!

WSKAZÓWKI I PORADY

Pamiętaj, że chodzi o promowanie Twojej profesjonalnej strony. Wyrzucanie niektórych informacji bez przekonania, aby mieć je, nie będzie dobrze działać na dłuższą metę. Stare powiedzenie w branży restauracyjnej brzmi: „Prezentacja jest wszystkim”; To powiedziawszy, możesz mieć najlepiej smakujące jedzenie, ale jeśli prezentacja jest słaba, jedzenie nie będzie smakowało tak dobrze. To dlatego, że najpierw jemy oczami. Twoje CV lub profil nie różnią się. Chcesz, aby się wyróżniał i był jak najbardziej profesjonalny. Oto kilka wskazówek, które mogą Ci pomóc.

1. miejsceZDJĘCIE - Jeśli nie masz zdjęcia, nie masz profilu. Jako aktor częścią firmy jest uzyskanie profesjonalnego zdjęcia (headshot). Zwłaszcza jeśli jesteś młodym talentem, musisz przyzwyczaić się do aktualizowania swojego zdjęcia na LinkedIn za pomocą nowego zdjęcia głowy za każdym razem, gdy aktualizujesz zdjęcie.

2. miejsce TAPETY - Nowy układ LinkedIn umożliwia obraz tła. Użyj tej funkcji! Daje Twojemu profilowi ​​niepowtarzalny akcent i pozwala wyrazić siebie. Pamiętaj tylko, aby zachować profesjonalizm.

3. miejsce ARTYKUŁ - LinkedIn pozwala pisać artykuły. To świetny sposób na wyrażenie siebie i swoich doświadczeń. Niezwykle pomocne może być pisanie aktualizacji, gdy rezygnujesz z projektu i rozmawiasz o swoich doświadczeniach. Pisanie o rzeczach, które są dla Ciebie ważne, pomaga również innym dowiedzieć się więcej o Tobie i rodzajach projektów, które naprawdę pomagają Ci błyszczeć. Ponadto Twoje połączenia automatycznie otrzymują powiadomienie za każdym razem, gdy publikujesz artykuł. To wzmacnia Twoją obecność w branży.

UWAGA: B.Upewnij się, że nie publikujesz żadnych ograniczonych lub nieujawnionych informacji o projekcie, nad którym pracujesz. W razie wątpliwości najpierw skontaktuj się z przedstawicielem, kierownikiem lub prawnikiem. Lepiej być po bezpiecznej stronie.

4. miejsce WPROWADŹ INNE - Pomóż swoim innym aktorom! Walczysz tak jak ty. Jeśli pracujesz z kimś, kto Twoim zdaniem wykonuje świetną robotę lub ma świetny charakter, daj innym znać! Uwierzcie mi, bardzo was polubią i mogę zagwarantować, że równie chętnie udzielą wam potwierdzenia i rekomendacji w zamian.

5 BĄDŹ PROFESJONALNY - Cokolwiek robisz, postaw na profesjonalizm na LinkedIn. Nie chodzi o przeszkadzanie reżyserom castingowym lub twórcom filmów w ich kolejnym filmie. Tu nie chodzi o publikowanie tego, co zrobiłeś w weekend lub złe mówienie o innych. Uwierzcie mi, media społecznościowe są ogólnie obosiecznym mieczem. Nie powinieneś tego robić na żadnej ze swoich platform. LinkedIn jest jednak ostatnim miejscem, w którym chcesz to zrobić. Będziesz na czarnej liście szybciej niż myślisz!