Przemysł

Znawcy przemysłu muzycznego: Tess Taylor z NARIP i LAMN

By 14 marca 2020 No Comments

Członkowie LAMN (założony w 1988 r.) I NARIP (założony w 1998 r.) Mogą szybko zdobyć wiedzę, wiedzę i informacje kontaktowe potrzebne do rozwoju zawodowego i awansu.

Sukces obu organizacji wykracza daleko poza ich nazwę - zarówno LAMN, jak i NARIP mają członków w całym kraju i na całym świecie. Biura zostały otwarte w Kanadzie, Nowym Jorku i Londynie, a kolejne miasta są w toku.

Przed rozwojem tych wpływowych organizacji przez Taylora nie istniał żaden formalny podmiot zajmujący się funkcjami edukacyjnymi, sieciowymi lub mentoringowymi potrzebnymi do promowania nowego pokolenia w branży muzycznej. Każdy z tych czynników jest ważny, ale nie ma wątpliwości, że Taylor najbardziej ceni: „Networking jest tym, o co chodzi w tym biznesie - w zasadzie cały biznes” - wyjaśnia. „Jeśli chcesz iść naprzód, musisz poznać ludzi. Możesz być geniuszem, ale pozostać zakorzenionym w ciemności i ubóstwie, dopóki nie wyjdziesz i nie powiesz innym, kim jesteś”.

LAMN:

LAMN to wieloaspektowe źródło informacji dla początkujących w branży muzycznej oraz szansa dla studentów, aby dowiedzieć się więcej o branży i jej możliwościach. LAMN sponsoruje spotkania branżowe, warsztaty i seminaria z top managerami ze wszystkich dziedzin branży muzycznej.

NARIP:

Aby zakwalifikować się do członkostwa w NARIP, musisz być profesjonalistą w branży muzycznej. „Uświadomiłem sobie, że oprócz organizacji takich jak Recording Industry Association of America (RIAA), organizacji lobbystycznej skupiającej się na ustawodawstwie, istniała organizacja zaspokajająca potrzeby osób, których kariera była całkowicie związana z przemysłem muzycznym” - powiedział Taylor .

Początki

Pomysł na Los Angeles Music Network wywodzi się z mojej pierwszej pracy w biznesie w Avalon Attractions, głównym organizatorze koncertów w Południowej Kalifornii”, mówi Taylor. „Każde przemówienie o kole przemysłu muzycznego spotyka się, aby umożliwić koncert. Tutaj byłem świeżo po studiach i miałem dostęp do prawie każdego profesjonalisty - od radia, prasy po personel wytwórni, od kierowników artystów po samych artystów. . ”

Taylor rozejrzała się za stowarzyszeniem, dzięki któremu mogłaby spotkać się z ludźmi, z którymi rozmawiała przez telefon. „Byłam bardzo zaskoczona, że ​​nie znalazłam niczego naprawdę cennego, i zaczęłam organizować małe spotkania i pozdrawiam ludzi, z którymi mam do czynienia” - mówi. „Na początku było nas tylko trzech lub czterech, ale to się powiększyło. To było ziarno, które skłoniło mnie do zbudowania profesjonalnych relacji, które mam dzisiaj, nie wspominając już o banku pracy i mojej liście mailingowej najlepszych w branży. „

Niektóre role LAMN i NARIP pokrywają się, a Taylor regularnie zatrudnia członków NARIP do paneli LAMN i innych funkcji oraz jako mentora dla członków LAMN. Jednak stara się mieć odpowiednie doświadczenie dla każdej grupy.

W przypadku członków NARIP ich podejście polega na przyjęciu roli szkoleniowej. „Nigdy nie powinniśmy przestać się uczyć i bez względu na to, ile mamy doświadczenia, zawsze istnieje coś innego lub inny punkt widzenia, który możemy wziąć i docenić” - mówi Taylor.

Pianist Executive:

Taylor jest klasycznie wyszkolonym pianistą i wykładowcą, wykładowcą biznesu muzycznego i wykładowcą w instytucjach takich jak Harvard Business School na New York University, Caltech / MIT Enterprise Forum, Berklee College of Music na University of California w Los Angeles (rozrywka) Studies & Performing Arts), University of Southern California, Academy of Contemporary Music (Guildford, Londyn), California State University w Chico, Middle Tennessee State University, Międzynarodowe Sympozjum Pedagogów Przemysłu Muzycznego i Rozrywkowego (2000 i 2002); University of Hawaii, California State University w Pomona, Pepperdine University School of Business i inne. Jako popularna prelegentka i uczestnik konferencji branżowych na poziomie międzynarodowym, była liderem konferencji Musicom4, sympozjum poświęconego technologii muzycznej (1998) i głównym mówcą podczas letniej konferencji Berklee College of Music (2003).

Jest konsultantem InsideSessions, wspólnego przedsięwzięcia Universal Music Group i Penguin Putnam, oraz zasiada w wielu międzynarodowych zarządach organizacji charytatywnych i przemysłu. Jest częstym sędzią talentów w amerykańskich i międzynarodowych konkursach talentów, a ostatnio uczestniczyła w panelach Universal Talent Prague (Czechy 2003) i Międzynarodowym Festiwalu Piosenki Golden Magnolia (Baton Rouge 2003).

Jako autorka, jej analiza pojawiła się ostatnio w Billboard Magazine, Radio & Records, USA Today, Newsweek, Source Magazine, Chicago Sun Times, Los Angeles Times, Los Angeles Daily News, Daily Variety oraz w Musician Magazine, Wired, Lip Service Magazine, Los Angeles Business Journal i Wire Services, takie jak Reuters Ltd. a także w międzynarodowej prasie biznesowej (Capital Magazine) [Spain], Wyzwania / Le Nouvel Observateur [France]). Była ekspertem w Hollywood Wrap National Public Radio, Fox News Channel, Samm Brown's For The Record w KPFK 90.7-FM oraz w radiu Iry Fistell w KRLA 1110-AM i innych mediach.

Kontakt:

Z Tess Taylor można się skontaktować pod numerem (818) 769-7007 lub pocztą elektroniczną na adres tess@narip.com.